جذب بیش از ۱۲ هزار حامی برای یتیمان در کمیته امداد همدان 

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد همدان از جذب ۱۲ هزار و ۴۰۰ حامی یتیم جدید از ابتدای امسال در این استان خبر داد.

غلامرضا مجیدی با اشاره به طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد و جلب مشارکت‌های مردمی در این زمینه گفت: حامیان می‌توانند با انتخاب یک یا چند فرزند معنوی و پرداخت ماهیانه کمک‌های خود یاریگر آنها باشند.

او تعداد کل حامیان استان را ۷۶ هزار نفر اعلام کرد و گفت: حامیان در سال گذشته هزار و ۲۳۵ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال به فرزندان تحت حمایت خود در قالب مساعدت ماهیانه کمک کردند که از این مبلغ ۹۹ درصد نقدی و مابقی به صورت کالا بوده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان همدان تعداد فرزندان تحت حمایت طرح محسنین و اکرام ایتام را بیش از ۱۵ هزار نفر برشمرد و گفت: هریک از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد دارای شماره کارت‌بانکی اختصاصی هستند.

مجیدی گفت: تمامی کمک‌های نقدی حامیان نیکوکار به‌صورت مستقیم به‌حساب فرزندان معنوی خود واریز می‌شود و همشهریان نوع‌دوست برای مشارکت در این طرح و پذیرش حمایت ایتام و فرزندان نیازمند، می‌توانند علاوه بر مراجعه به دفاتر این نهاد در سراسر استان، از پایگاه اینترنتی ekram.emdad.ir نیز استفاده کنند.

او در مورد طرح "اکرام ایتام و محسنین" گفت: مردم می‌توانند در این طرح که به نوعی جذب حامی است ثبت نام کرده و از یک تا چند یتیم را زیرپوشش قرار دهند و ماهانه مبلغی را به حساب مستقیم خود یتیم واریز کنند.

بر اساس آخرین آمار‌های منتشر شده، ۶۲ هزار خانواده نیازمند شامل ۱۱۵ هزار نفر به صورت مستمر از کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان خدمات دریافت می‌کنند.

منبع ایرنا

استان همدان حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

منبع ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار